Mentos

Jag tänkte att det var lite.. Knas att aldrig ha smakat Mentos så en tuggummiburk fick följa med mig hem från Teneriffas flygplats. Och ja, de smakade väl gott.
Idag är det måndag, vilket betyder skola till kvart i tre, vilket gick bra. Efter skolan gjorde jag mitt svenskaprov som jag missat, lite snabbt, och sen tog jag tuben till Vällingby med min älskade tönt Mira. Vi köpte hårfärg (eller jag, haha). Rött som vanligt, bara för att färgen blivit så jävla orange/blond = FUL. Ska färga imorgon tror jag. Pojkvän & föräldrar tycker ju att "det är så fint som det är" men Mira + hela skolan + alla andra randomnissar + jag, tycker att det är kul att jag byter hårfärg 24/7, så HAH, världen mot er. HAHAHAHAH driver. Yes, nu ropade pappa att käk är klart, sen blir det träning :D Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0