På söndag

Jag älskar dig så jävla mycket. På söndag har vi 1 månad. Den 5 februari 2012, klockan 16.37, var det bästa som hänt på länge. Det är din förtjänst att mina läppar inte kan sluta le. Att jag inte kan sluta skratta när jag tänker på dig, och på oss. Det var du som gjorde februari 2012 bättre än februari 2011. Det var du som vände året jag trodde skulle bli ett till helvetes år. Du är den seriöst bästa pojkvän man kan ha, så jävla fin. Och att vi båda är lika sjuka som garvar åt så jävla tråkiga grejer egentligen, hahaa. Men, jag älskar dig. Och 24 timmar om dygnet går åt till att tänka på dig, sms:a med dig, prata i skype med dig, snacka tele, träffas, kolla på bilder på dig/oss, osv osv. Jag vill bara skrika till hela jävla världen hur lycklig jag är med dig och att de kan ta sig i röven för ingenting kan förstöra det vi har. Du är bäst ♥
Rätt gamla, 11/2-2012 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0