Pebuuuuuuuuuuuur

Hahhahhah, jag var så sjukt efterbliven idag:
Jag - pappa, mitt 50-objektiv funkar inte1
pappa - nähä, vad är felet då?
jag - det blir typ inget kort skärpedjup fast jag har största bländaren!
pappa - nähä, men har du på manuellt då?
jag - *kollar efter* - ja, det har jag.
pappa - vad konstigt *tar kameran och kollar*
pappa - men martina, du har ju satt bländaren på 4 ?
HAHAHAHAHHAHAHAHAH, alltså kolla, på mitt telezoom-objektiv så är största bländaren 4,0, och när jag byter till mitt 50 (där är den 1,8) så "stannar" bländartalet på 4 ändå.. Så jävla efterbliven, haha.
+ att jag beklagar att skärpan är på pappas hand i första bilden, så nu kan jag gå. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0