Pepplåt

Den här låten spelar 99/100 gånger jag lyssnar på musik. När jag sitter i skype med bebo så skrikar han typ "men åh inte den igen, asså martina jag hör inte min egen musik, kan du stänga av, men säääänk då, seriöst byt låt, åh du stalkar ju den", hahahahhahah.. Man blir seriöst så jävla peppad av den. Och allt han sjunger är så jävla sant. Just nu börjar jag få mer ordning på allting, stenarna faller på plats en efter en. Jag vet att det här är långt ifrån enkelt, har ju gått igenom samma skit förut, men denna gång lyckades jag ta mig upp innan jag riktigt nådde botten. Ibland tror jag att man måste ner jävligt långt för att förstå att man måste upp igen. Om man bara står och tittar ner och undrar om man ska hoppa, så kommer man stå där och vela, men faller man, så vet man att man måste ta sig upp. Just nu är allt så jävla grymt, jag har så fina vänner som stöttar mig till hundra, världens bästa familj, det går grymt i kickboxningen/dansen/ridningen, jag har min älskade Mira, det är förfan vår ute gott folk, och jag har världen underbaraste pojkvän. Jag älskar att se er krossas och jag ser hur ni tänker "vafan har hänt med henne, mår hon bra igen?" Älskar att bevisa att jag fan kan. Vill jag så kan jag. Jag är så jävla grym, fucking bäst i världen. Ska ni bråka med nån så är det inte mig ni ger er på, är det nån ni ska säga nåt fult till, så våga inte tänka tanken att det är till mig ni gör det. Ska ni göra någon fucking ting som jag inte gillar, tagga åt helvete och våga inte ens drömma om att göra det. Botten når alla nån gång men jag tog mig upp, och jag är så jävla stolt. Det är ju som han säger - gropen ni gräver kommer ni själva ramla i. Och nu har ni spottat så mycket på mig, att jag har blommat. Nu vet jag vad jag ska göra vad sånt här händer, nu vet jag vilka som är falska och inte. Och nu har jag rensat de falska jävlarna, och det här kommer bli så grymt! Nu fan kör jag , skiter i er loosers, från och med nu - räkna inte med en blick från mig. Ni är inte värda det. Räkna med en jävligt galen & grym brud här framöver från min sida, JAG ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0