Question & answer

Vad har du på dig en vanlig dag i skolan?

Svar: Nu på vintern blir man så otaggad på att bry sig hehe, så då blir det typ enkelt som tights, och mycket oversize. Men nu börjar det ju bli vår och det betyder ny garderob + mycket snyggare kläder :D Haha, om du är sugen så kolla under min outfitkategori. Men jag brukar ha jeans, och då från typ Crocker/Levis/Lee oftast, som är mina favoritmärken. Fast jag har såklart andra jeans, och typ några "vanliga" också, utan märke, som typ från Gina osv. Eller tights, vanliga tråkiga svarta. Till det har jag ofta linne och något över, typ kofta/tjocktröja eller så, men nu när det börjar bli vår så kör jag väl på enkla toppar till det och sen kan man ju ha shorts så småning om. Hoppas du fick svar på din fråga! :)
Vanliga ouftits på vintern, OVERSIZE.

Från augusti, tights från gina, shorts från teneriffa och magtröja från hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0