svaaaaaaaaaaaaaaar

- om Mylovebasket:
Asså du har typ världens push up och trycker ihop brösten . Asså det ser bara omoget ut !!!! Jag typ "känner" dig och i vanliga fall har du långt ifrån såna bröst :) pfft*

Svar: hahahah åh det här är så kul, speciellt eftersom att du tydligen bor på island? HAHHAHAHAH ja hej du känner mig. om du nu "känner" mig så går jag inte runt med värsta push up:en i skola/whatever så hur ska du kunna veta? jo men hej pervo går du och kollar ner i folks tröjor eller? mys. och du låt mig, din kommentar är way much mer omogen än vad jag gör på mina bilder. och förresten, det är ju när jag har linne på mig, jag har faktiskt inte speciellt mycket push up på bilderna, men liksom, linnen.. och HAHAHHA jag avlider, hur ska jag kunna "trycka upp nåt" som jag inte har? dagens. hahah hejdå islänning


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja tyvärr är det jag på båda , ena är från i somras och den andra nu.

Jag har legat inlagd på sjukhus tre vändor , blev utskriven och hamnade i en svacka i somras och gick ner massor i vikt och har nu kämpat mig upp i vikt på eget insiativ.

2012-03-19 @ 19:37:40
URL: http://bljonna.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du är grymt vacker tjejen !

2012-03-19 @ 19:38:13
URL: http://bljonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0