Svar igen

- om Anorexin, historia:
Åh stackare!
Jag tycker själv jag väger för mkt för min längd( väger 55kg och är 1.59 lång
Funderar på att banta vad tkr du?
Svar: Du ska absolut inte banta! Allas kroppar är ju olika, kanske är du just byggd för att väga 55 kg. Du kanske har tunga organ, lite mer vätska i dig, mer muskler än normalt eller så. Ditt BMI är hälsosamt och du är verkligen inte överviktig, och du behöver inte gå ner ett enda gram i vikt. Fokusera på dig själv och att du mår bra, jämför dig inte med andra. Tex jag, har väldigt tunga organ och har mycket muskler, så jag kan vara lika smal som en som väger typ 7 kg mindre. Släng vågen, är mitt tips.
(Okej, ni som inte är ätstörda kanske inte tycker detta är så kul att läsa, så snälla, ni som undrar något över detta - mejla [email protected] istället!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

När man har anorexi, fattar man själv att man har det då? Kanske lite trög fråga men sån är jag.

Och sen, har du något tips hur man går upp mer i vikt? Du är nog inte rätt att fråga .. men jag väger lite mindre än 30 kg, 150 cm lång & 12 år. OMÖJLIGT för mig att gå upp i vikt ..

2012-03-21 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0