Torsdag

Imorgon slaggar min superunderbara Kristin här :D Kommer bli galet! Först taggar vi till Vällingby och köper godis (!!!!!!!!!!!!!!!), och sen hem till henne och hämtar hennes saker. Vet inte vad vi gör på kvällen, antingen käkar vi ute eller hemma, det ser vi då (y). Kommer bli jättenice i alla fall. Jaja, dagen var bra, var bara halvdag i skolan, så jag & Kristin typ bröt ihop när vi skildes åt.. :( Sen till BUP, eller jag hann slänga i mig lite halvtaskig lunch hemma först. Mötet gick super! Efter, när vi kom hem så deppade jag dock ihop totalt. Tog en powerwalk med musik i en timme och det kändes lite bättre. Tog sen en lång dusch osv. Skönt! Sen middag, och nu? Inga läxor, nothing. Kanske tele med någon eller något, vet inte riktigt. Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Din Älskling! <3

Ska bli Sjuuuuuuuukt kul!!!! Längtar!!! <33 Puss Älskling <3

2012-03-22 @ 19:25:51
URL: http://Mylifeaskristin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0