Usch

Alicia om Klädval:
Heej kan inte du lägga ut en bild på dig när du hade anorexia?
Så man får se vad smal du var. Du måste absolut inte om du inte vill men skulle vara lite intressant!
Kram
P.s Vi känner inte varann men lovar är inget peddo. Skicka gärna ett mejl så kan du få en bild på mig så får du se. Ha en bra dag!!
Älskar din blogg den är jätte fin!!
Svar: Oh herre du kan ingenting om ätstörningar, verkligen nothing. Jag hatar sådana här kommentarer, hatar! Anorexi är ingen sjukdom där man är smal och tralalla lever livet och är smal, nej inte preis. Herre gud. Och vadå inget peddo? Trodde du att jag ska lägga upp bilder på mig i underkläder? eeeuuuw. Kvittar om du är peddo eller inte, ingen, INGEN, inte ens en jävla kåtbock blir speciellt glad av att få se några utstickade ben på en så gott som död kropp. INGEN. Och under den tiden orkade jag inte ta bilder, orkade knappt gå och duscha för fan. Asså fyfan för sådana här människor, sök på anorexi på google och kom tillbaka sen.

Kommentarer
Postat av: Alicia

JAG VET VAD ANOREXIA ÄR OCH HAR SJÄLV ALDRIG SETT EN TJEJ MED DET FÖRUTOM ATT MIN SYRRA HADE DET NÄR JAG VAR JÄTTE LITEN!!! MEN JAG SÅG HENNE ALDRIG SÅ JAG MINNS DET!

SEN EN SAK TILL, TROR DU JAG TYCKER DET ÄR SÅ J*VLA KUL ATT DU LÄGGER UT MIN HOTMAIL OM DET STÅR ATT DEN BARA VISAS FÖR DIG DET KALLAR JAG DÅLIG STIL. DU MÅ HA GÅTT IGENOM DÅLIGA SAKER MEN DET FINNS VISSA ANDRA HÄR PÅ JORDEN OXÅ!!!!!

BARA AV ATT JAG LÄSTE PÅ BLOGGEN KÄNDES DET SOM ATT DU VAR EN VARM OCH SNÄLL PERSON MEN NU VET JAG INTE LÄNGRE!!!!!!!!!!

2012-03-29 @ 19:48:36
Postat av: Anonym

2012-04-01 @ 13:10:43
Postat av: smått förargad tjej

Martina, lägg ner nu! Du kan faktiskt inte klanka ner på varenda läsare. Alicia menade med all säkerhet inget illa. De som faktiskt frivilligt väljer att läsa din blogg och bry sig om ditt liv borde väl faktiskt få positiv respons på det,inte negativ! Så gör man bara inte!

Dock dömer jag dig icke utifall du anser mig som en förskräcklig läsare för att jag skriver det här men, Alicia var trevlig! Hon var inte otrevlig, det var du som var. Dina spydiga påfund angående hennes s.ka. "ovetande" är absolut inte okej!

Så här kan du inte hålla på, du måste sluta med det. Folk tycker om dig och intresserar sig för ditt liv.Om du nu tyckte kommentaren var jobbig kunde du hur som helst uttryckt dig annorlunda, ignorerat den helt eller i alla fall som Alicia nämner ovan inte publicerat hennes mejl.

Tack för mig!

2012-04-01 @ 15:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0