varning för cp-inlägg, läs ej

ChillarN på bussN
Hej, har inte uppdaterat så bra idag. Hade nationella prov idag, gick väl bra. Efter skolan träffade jag Kristin min älskling, Simon & Afif. Vi kollade på Solsidan och drack kaffe, sen somnade jag på Afif osv och råkade rambåga honom i skrevet. Rätt kul. HAHAHAHA driver. Men nu ska jag tvinga Ola att ringa mig och snacka tele med mig. Imorgon ska vi spela upp vår reklam på svenskan också, jag ska vara tjockis, hahahah idag testade jag med tröja under magen, men då trodde alla att jag var gravid istället, så jag måste gå runt med typ 10 tights + mjukisar imorn, alla bah "lycka till med att DU blir tjock". Tack, alla stöttande individer ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du osams med någon nu?

Är du fortfarande tillsammans med den där killen? :)

Kram! ÄLSKAR DIN BLOGG FINIS!



2012-03-30 @ 20:53:23
Postat av: Fille

har du slutat bloggat ? du bloggar inte lika mycket som du gjorde förut ?

2012-03-30 @ 22:24:26
Postat av: Fanny

Sv; Tack så mycket! Jag går på mobila teamet och mina behandlare heter Sisel och Katarina. <3

2012-03-31 @ 12:00:57
URL: http://ffaannnyys.blogg.se/
Postat av: Paulina

Vadå härmar Juliahofsweden? Jag skriver vad jag vill. Om du har problem kan du SLUTA läsa min blogg

2012-03-31 @ 12:26:57
URL: http://pelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0