Fredag imorgon!

Heeeeeeeeeeeej, allt bra med er? Jag mår skitbra! Kristin drog nyss så jag käkade en asgod middag och nu ska jag börja plugga lite engelska & svenska, och finska om jag hinner.. Jag & Kristin älskling hade skitkul i alla fall, vi typ tränade och fixade naglarna, like every thursday, hahaha.. Livet typ leker just nu i alla fall, eller ja allt förutom anorexin osv.. Imorgon är det ju LMFAO också, ska ju dit med Svampen, Marcus och kanske Ellen, SÅ JÄÄÄVLA GRYMT, hahah SÅHÄR TAGGAD! :D Tror jag ska köpa guldkortet då också.. Men nu måste jag börja städa, puuuuuss
Haha skitgamla bilder.. HAHAHHAHA älskar den högra, snygg jag blev på den..

Kommentarer
Postat av: hallåå

Har ni blvit ihop igen??

2012-05-03 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0