Skolavslutningspanik!

Vad fan ska jag ha på mig..? Har inte köpt kläder än! Men jag tror det blir shorts och nån topp.. Inte klänning. Eller jag vill kanske ha klänning, men pågrund a massa äckliga tankar så ja.. Jaja, tror det blir shorts och någon snygg topp till, funkar väl ändå? Juste, vad är Hollisters minsta storlek i shorts? Måste veta för jeans kan jag inte ha där men är det lika med shorts? Haha jaja, någon sån här outfit hade jag tänkt mig:
Jättesnygga shorts ju, BARA 199 KR ?! Från Gina Tricot, blev helt kär haha!
Salt Creek
Denna topp från Hollister, 260 kr, skitfin ju.
(Någonting sånt tänkte jag mig, känns enkelt men ändå godkänt för att vara skolavslutning..) Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

I <3 hollister ! :3

2012-06-05 @ 16:39:22
URL: http://circusbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0