Tidsfördrivfilm & svar på kommentarer

Anonym om Hemma från Dalarna:
älskar din blogg,och du är så jäkla söt!
Svar: Aww, tack så jättemycket! Kul att du gillar bloggen, det är ju liksom det som är meningen ;) Men blir skitglad att du tycker jag är söt.. Många som säger det och jag blir enormt glad ! Tack så jättemycket sötnos , skriv gärna namn nästa gång bara :) Pussokram! ♥

Anonym om Normala människor:
varför har du ingen header?

Svar: Tjena anonym! Fint smeknamn.. Men jag gissar att ditt riktiga namn är ännu finare, använd gärna det nästa gång :) I alla fall, designen är ju somsagt inte klar än och headern vill inte sätta sig på plats ;/ Men det kommer fort som tusan när jag får till det.. kram

Förresten, liten tidsfördrivvideo från idag.. Hihi busigt :$




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0