Söndagskväll

Haha, sitter i pappas tröja och ska kolla om det går nåt bra på tv:n. Lite kul eftersom att jag har typ xxs och nu sitter jag i pappas xl-tröja. I alla fall - kom hem runt sjutiden från våra kompisar. Vi hade det jättemysigt och fikade, snackade och lite sånt. När jag kom hem så bytte jag om till mjukisar och körde lite hemmaträning. Så galet skönt! Hemmaträning är perfekt eftersom att jag är mer den typen som går 2000 situps och lite annat på några minuter istället för att hålla på i en timme, så det är ju skitbra! Körde massa övningar, typ rumpa, "sida", mage, lite ben osv osv. Jätteskönt! Sen hoppade jag in i duschen med mina rosa duschkrämer, rosa deodorant, rosa body lotin och min rosa parfym, "Oh lola". Haha, skitmys! Sen noppade jag ögonbrynen, tvättade bort sminket, tog massa ansiktsvatten och sånt. Är redo för en ny vecka nu med nya tag. Hoppas ni har haft en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0