ANSWER

Anonym om Jag vill krossa det som krossat mig.:
Martina, sjuk grej att fråga heheh, men snälla säg helt ärligt att det var HELT utan ångest?

Svar: Ingen sjuk fråga :) Okej, nej, inte helt utan ångest. Men mindre än vanligt.

Hanna om Har inget att blogga om..:
det verkar som du har tappat blogghumöret helt ?eftersom du inte bloggar lika mycket längre,varför ?

Svar: Det är väl precis som med allt annat, det går upp och ner.. Men jag ska ta tag i bloggandet igen och göra en vårdesign + börja fota mer igen och göra med videoinlägg eftersom att det var önskat från många. Men jag har inte haft tiden helt enkelt, och inte tyckt det var så roligt länge. Men nu är jag på banan igen, i alla fall påväg..

Ronja [Foto] om Har inget att blogga om..:
Hej bajsunge, har börjat blogga igen! :D 
Hur går det med bloggandet för dig går det bra?

Svar: Hej största gangsterN. Wiho, grymt ju! Det går okej :) PUSS

Anonym om Svarar..:
Asså Martina du är bara så överdriven..

Svar: Vem bad om din åsikt? Vaför är jag överdriven? Kan du förklara det? Vavavvava? Förklara. Haha k00lint som kommenterar anonymt också.

Sara
om Dag i stan:
I vilken affär köpte du skalet?! :D

Svar: Ska visa det på bild snart, men det är köpt på Teknikmagasinet, köpte det på rea för 129/139 kr, kommer inte ihåg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Martina jag får ju vara anonym om jag vill du kan fan inte tvinga fram mitt namn och det där om att ingen bad om min åsikt, det bryr jag mig inte om vafan det här är en blogg och jag får kommentera hur mycket jag vil brukar du fråga dina läsare varje gång nån ska kommentera tål lite skit och ja du är överdriven!!

2012-04-12 @ 19:36:18
Postat av: Anonym

Sen blev du Ägd igeen?

2012-04-14 @ 17:11:38
Postat av: Anonym

Hehe heeeej Martina.... Blir fett glad att du nästan alltid svarar på mina komentarer :D

2012-04-15 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0